تردمیل گرین لایف TVS 017
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
دو شنبه 8 خرداد 1396برچسب:, :: 13:52 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 یک تردمیل خانگی است که در کشور چین تولید شده؛ این دستگاه با ابعاد تسمه 140*50 که فضای مناسبی برای دویدن ورزشکار فراهم می آورد و قدرت موتور 3 اسب بخار DC تا وزن 135 کیلوگرم را تحمل می کند. ابعاد آن بعد از باز شدن 134*85*182 سانتی متر است و قابلیت تاشوندگی دارد؛ یعنی در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب تردمیل به سادگی توسط جک گازی امکان پذیر است؛ جک گازی به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته کرده و مانع آسیب رسیدن به دستگاه می شود.

شیب این تردمیل به صورت برقی و با فشار یک دکمه در حین تمرین تغییر کرده و تا 15 درجه قابل تنظیم می باشد؛ حداکثر سرعت کاربر بر روی این دستگاه به 18 کیلومتر در ساعت می رسد. مانیتور آن سرعت، کالری مصرف شده، مدت تمرین، مسافت طی شده و ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک برنامه مناسب ورزشی را برای خود طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود.

کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، ضربه گیر SDS که از مفاصل، ستون فقرات و عضلات ورزشکار محافظت می کند، درگاه USB، پخش موسیقی، اسپیکر، قابلیت ثبت برنامه، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر ویژگی های این دستگاه به شمار می آید. تردمیل گرین لایف tvs017 شامل 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: